sábado, 22 de diciembre de 2012

II Marcha Popular Btt Concejo de Cabranes (CRÓNICA)

Hoy marchamos a les 9 pa Cabranes pa dir a correr la II Marcha Popular BTT Concejo de Cabranes.

(En la salida)

Empezamos un pocu más tarde de les  10:30 y estos del Team Bike Cabranes prepararonnos una emboscada de la ostia.
Empezamos faciendo sobre 4 Kilómetros de carretera que fueron perguapos hasta que de repente metieronnos per una caneya empinada que pa su madre. Depués de andar caneyando pel monte unos cuantos kilómetros,  llegamos a Incós. Alli tiramos pal picu Incós onde los del Team Bike Cabranes pusieron el belén y repartieron champan y turrones variaos. En la bajada Antonio quedó sin frenos y llevo a unu per delante porque quedo sin frenos y bajaba del picu Incós como si fuera cabalgandoa un toru de esos que salen en los rodeos esos de pos Texas. Al final freno contra un paisano. Al llegar a suelu firme parose y con la ayuda de unos paisanos que taben tamien en la ruta arreglaron lo que pudieron la bicicleta y seguimos.
Tras un vertiginosu descensu pela carretera hasta Torazu, metieronnos per otra caleya pa dar un rodeu que al final iba a dar un pocu, mas lejos en la carretera a Torazu. Por alli, como no, seguimos caleyando, ley oficial de la BTT.
Namas salir de Torazu pillamos un pocu de carretera pero enseguida se acabo cuando otra vez  con una curva de 360º empezamos otru camín pa arriba y alli empezo lo guapu, yo llamarialo la senda fluvial pa los de la logse y camin del riu pa los asturianos de pura cepa como nosotros. En esti tramu bastante largu cruzose tres veces el mismu riu y yo moyé un pie, y no ye que el agua estuviese caliente, mecagon los sapos taba xelau, esti tramu tuvo mui guapu, ademas de cruzar riegues pasabes por un bosque mui guapu que pa salir otra vez a la carretera a la Casa 'l Ríu, habia que bajar por un descensu mui técnicu que tenía unes herradures mui males en la que llegaves en curva y salies en recta.

Bueno, el casu ye que pa salir de esi camin al poligono de cabranes habia que bajar con los pies a rastres porque sino lo mas facil era meter un ostion bajando por esos foyerales. Salimos a la carretera general y yo pensaba que diba ser tou carretera hasta arriba pero la alegria dura pocu en casa los probes y metieronnos por otra caleya que salia a la Iglesia de Cabranes y alli sprinteyos a Antonio y a Juan pa llegar primeru y quedar con esa honrilla pa depues chinchalos.

Cuando acabamos tuvimos esperando pa limpiar les bicicletes que tenien mas de un kilo de mierda cada una (entre toes llenaves un tiestu pa una planta). Cuando acabamos la sesión de llavau pusimos les bicis al sol y pa les duches. Duchamonos y luego fuimos a forrar bien en el pinchoteo que ponien. Con gran ilusión fuimos al sorteo pero la suerte no llego: No nos tocó el jamón!!!!
Con esto concluye la crónica de esti guapu dia de ciclismu de montaña o BTT.