domingo, 4 de agosto de 2013

Ruta dominguera por Piloña-Parres

Después de que unos cuantos asiduos a esti blog de información sobre les nuestres rutes nos dijeren:
-Que ye de Raposu BTT que llevais ya munchu tiempu sin poner nada en el blog que ye de vosotros.
Pues depués de la ruta de hoy pola mañana por Piloña y por el conceju de Parres, ocurrioseme poner la ruta en el blog pa actualizar un pocu esto que ya había telarañes.

La ruta empezó a les 10:30 con la salida del mió hermanu y mia de infiestu dirección Cúa. Después de como unos 12 kilómetros y picu de carretera llegamos a Cúa, primer puntu de parada del día, pa recoger al otru acompañante de la ruta, el conociu en capítulos anteriores como Juan el Intrepido  capaz de romper una bicicleta de una caída. Bueno dejemonos de más presentaciones y vayamos a los hechos. En cuantu salimos de Cúa, un kilometrin de carretera y lo demás tou caminos de tierra pa llegar a el Santuariu de los animales, facer un allanamientu de finca y salir pa coger les rampes de subida durisima y de mal firme al Área recreativa de la Toya. Estando allí, pasamos Cuadroveña, de allí a Huexes y carretera abaxu, lo que se conoz como el ultimu kilometro de bajada al Mirador del Fitu pa acabar en Les arriondes.

En les Arriondes encontramos muchu ambiente ya que depués del Descensu Internacional del Sella de ayer, hoy el parque de onde el polideportivu y el campu fubol taba llenu de gente acampada y mucha mierda conlo que nun pudimos parar, debiu al escasu sitiu, a descansar.

Salimos de les Arriondes y en Ozanes desbiamonos en el cruce que va pa Vallobil, con intención de tirar pa Llames de Parres, por caminos al lláu del ríu llegamos a la iglesia de Vallobil, donde garramos agua pa el avituallamientu líquidu de etapa. Seguimos carretera arriba llegando al pueblu de Llames de Parres, donde por les señales del Gr-109, seguimos dirección Villamayor, llegando a la localidad de Villar de Huergu con posterior llegada a sevares. Dende Sevares, ya tou por la general N-634 hasta Infiestu, donde acabó la ruta.

Ciclistas:
-Antonio
-Juan
-Miguel

Datos:
-Km: 43,13 Km
-Media: 19,11 Km/h
-Tiempu: 2h 15' 25"

Ruta guapa, con buenes vistes, buenos caminos de piedra  y tierra, con pocu desnivel pero con una subida bastante dura y perfecta pa tou el publicu, recomendada al 100%